Sabtu, 24 Februari 2018

Blend - All-In-One Solution For Cross Platform Investment Loans

Hai all..

Blend, the all-in-one solution for cross-platform lending investments.
Blend provides a clear view on lending investments to maximize your profits by blending multiple lending platforms into one easy-to-use dashboard.
We are a European based company with a team that consists of highly-skilled professional developers, software engineers, project managers and advisers, all very experienced within stock market trading and investment platforms.

We have blended their knowledge and skills to become a high-end team within the fast-evolving world of cryptocurrencies and block-chain technology.
Our Blend platform will interact with multiple lending platforms and thereby make it easier for our users to make, manage and track their cross-platform lending investments.

With our technology we are able to bring a group of lenders and borrowers together in an understandable and trusted environment where security and safety are key priorities.
In our view, this flexibility will lead to a better balance in supply and demand in the lending market and at the same time a more secure and profitable platform with various opportunities for growth.

  • Features
  • We will blend in all usable and most profitable features.
  • Features
  • Cross Platform
  • Bonus
  • Token 
  • RealTime
  • Investment Tracker
  • Wallet
  • Exchange
  • Security
  • Camparing
  • Risk Management

Technology
Blend has created an all in one platform that will allow users to make, manage and track all their cross-platform insvestments by using only one dashboard
Our team come to that one of the most important things lending investors will need is an all in one platform where you can easily choose from the most profitable and reliable lending contracs across multiple platform
In order to do so , we will use our blend technology to actively monitor and interact wit multiple lending platform, we will give our users the possibility to easily to compare and review lending platform and contracs according to our critical standards, before investing their hard earned money.

Bonus
We decided to implement a bonus system to reward our users with extra coins to make even more
profits on top of your lending investments.

(B) lending:
Receive extra Blend coins for using lending programs through our Blend dashboard.

Staking
Receive an interest bonus for holding your coins in the Blend Wallet (web / desktop / app).

Exchange
Receive Blend coins by participating in trading challenges and more.

Affiliate
Receive referral bonuses for inviting your friends and family to our platform.

(B) lending
Blending multiple lending platforms into one easy-to-use dashboard.
You can simply manage, track and evaluate all your cross-platform investments within our easy-to-use dashboard, so you will have a clear and distinct view on how to make your investments as highly profitable as possible.

Above all, we will guide you through the process based on your level of risk management model and risk level classification model.

You will be able to build a profitable lending portfolio with realistic targets using our tips & tools to achieve your goals. Even if other platforms fail to fulfill their obligations, you will still receive your guaranteed Blend bonus.

Staking
Hold your Blend coins for more profit.
You will get an annual interest bonus up to 10% for just holding your coins in the Blend Wallet.
Blend coin holders will also benefit from profit sharing of trading fees within our internal exchange.
Over time, the Blend Wallet will be available on the web, desktop and android / iOS.


Exchange
You can simply buy and sell your coins within our internal exchange.
Receive Blend coin rewards by participating in trading challenges and get discounts on trading fees.
Blend coin (BLE) will also be listed on multiple external exchanges in the short term.
After all, they want to invest their trade, trade or hold their Blend coins for making the most profits on their investments.

Affiliate
Earn more by helping us grow.
You will have the possibility to earn Blend coin bonuses on different levels by simply inviting your friends and family to start using our platform.
As a result Blend and its users will have mutual benefits from the growth of the company.


ICO
Blend coin: ERC20 token
Total supply: 40,000,000 BLE
Total ICO cap: 8,000,000 BLE
Token decimals:18

Token sale
You will have the opportunity to invest in our company by participating in our token sale.
We will distribute a maximum of 8 000 000 tokens (BLE) through our ICO token sale.
This token sale consists of different phases with different discounts and the extra bonus for all participants on our selling selling targets.
We have decided to put in a pre-sale phase with the least supply, but with the most discount to show our appreciation for supporting our company at an early stage.


Target Bonus
Target bonus (for all ICO token sale participants)
The achieved target bonus will be automatically applied upon your purchases and will be distributed after the sale has ended. The final target bonus will replace all previous achieved target bonuses.


RoadMap

 

For more information visit the link below:

Website: https://www.blendcoins.io/
Whitepaper: https://cdn.blendcoins.io/webassets/Blend-Whitepaper-v1.0.pdf
Twitter: https://twitter.com/blendcoins
Facebook: https://www.facebook.com/Blend-207195543190648
Telegram: https://t.me/BlendANN

Dengan culun86
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1096996

ETH: 0xbc37A4d7f960f4d1Dda9153Fb1a1Df7a81278263

2 komentar:

  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasHapus
  2. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Lady Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah penipu , karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

    Perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, tidak akan menuntut pembayaran konstan dan mereka tidak akan menunda pemrosesan transfer pinjaman, jadi harap bijak.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya telah ditipu oleh beberapa pemberi pinjaman online, saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Cynthia, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa konstan pembayaran atau tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik jika dia membantu saya dengan pinjaman, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres atau penipuan

    Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan atas karunia Allah, ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan memberi tahu saya tentang Ibu Cynthia, ini emailnya: arissetymin@gmail.com

    Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran cicilan pinjaman saya yang akan saya kirim langsung ke rekening perusahaan setiap bulan.

    Sepatah kata cukup untuk orang bijak.

    BalasHapus